Despre Alex/About Alex
11/4/2009 08:42:05 pm

Lets all talk about and with Alex!

Reply
Oana
11/4/2009 09:19:24 pm

Doamne ajuta sa vina Craciunul mai repede pentru ei....

Reply
moni
11/5/2009 03:52:27 am

vreau sa ajut
o sa merg sa dau vestea prin biserica si pe la prietenii din canada, un lucru important in a-i determina pe oameni sa faca donatii este "donation tax receipt" , sunteti inregistrati la o fundatie de caritate care sa dea receipturi dinastea?cred ca sansele ar creste enorm...

Reply
11/5/2009 07:06:57 pm

Sa fim cu totii alaturi de Alex si de familia lui, fiecare cu ce putem, cu o donatie, cu o rugaciune, cu o vorba buna! Impreuna pt ALEX! :)
SHOW SOME LOVE PEOPLE !

Reply
Dan
11/9/2009 10:56:06 pm

I saw baby Alex at the church last Sunday. Everybody needs to help right now, the clock is ticking so fast so dont brag about tax deduction or bad economy, send some serious money (change just wont do with such a short notice + you can aford more than the value of a nice dinner) is a minimum and find more people to help.

Please link this website to all of your emails and lets do something.

Let's help Alex live!



Reply
Mariana
11/19/2009 06:35:44 pm

Multumesc colegilor de serviciu pentru ajutor!
Alex A., Mara B. & Comp., Leonora F. & Comp., Florin C., Teodor M. & Comp., Marius C., Alin C., Zita B., Loredana M., Elena M., Raluca L., Roxana F., Alina C., Nicoleta D. si tuturor celorlalti colegi care si-au oferit ajutorul si pe care poate am omis sa-i mentionez.

Reply
Ioana
12/3/2009 04:56:16 am

Buna Codruta si Andrian,

Am incercat sa va sun azi...dar nu am reusit sa va gasesc, am lasat si un voice message...
Imi cer scuze ca deranjez si insist...dar vreau sa va ajut si stiu ca trebuie facut urgent...
Stiu ca voi vreti si aveti planuri de a il opera pe Alex in Brussels, sper din tot sufletul sa fi plecat deja...
Daca inca nu ati reusit sa ajungeti acolo, pentru ca stiu ca fiecare zi amanata il costa pe Alexandru procente din sansele de reusita ale transplantului...si pentru ca fiecare minut conteaza, am reusit sa iau legatura cu un dr, caruia i-a fost expus cazul (din informatiile de pe site) lui Alexandru, si care este dispus sa va ajute, am inteles ca accepta si asigurarea pe care am inteles ca o aveti (medicaid), care lucreaza in echipa de liver transplants pediatrica la spitalul Shands din Gainsville si care a inteles urgenta cazului si vrea sa ajute cat mai rapid cu putinta.
Numele lui este dr. Haafiz, si nr de telefon 352-328-5683 ...asteapta maine dimineata un telefon (marti dimineata, 1 decembrie).
Sper din tot sufletul sa cercetati toate posibilitatile, si sa nu dati la o parte nici o sansa, si sa actionati cat mai repede cu putinta pentru a-i da lui Alex sansele maxime de reusita!!!!!
Dumnezeu sa va ajute!!!
Ioana

Reply
Horea
12/20/2009 05:55:37 am

In primul rand vrem sa uram ca Sarbatori Fericite si calduroase tuturor....Fie ca Dumnezeu sa va aibe in paza Sa pe toti cei care ne-ati ajutat si nu numai....Cat despre starea lui Alex, pot sa va spun ca se afla la Pittsburgh, si ca doctorii ne-au sugerat sa nu ne deplasam la mari distante de spital dat fiind faptul ca sangele lui nu coaguleaza si nu vrem sa facem vre-o nefacuta, asa ca Alex, Codruta si Adrian sunt acolo si asteapta data operatiei, care s-a stabilit a fi ori pe 28 ori pe 30 decembrie...
Inca odata va multumim din suflete tuturor celor care ne-ati ajutat, si SARBATORI FERICITE, multa sanatate si numai bine...Cu voia Domnului va vom da vesti bune, speram, dupa operatie!!

Reply
monika
12/20/2009 03:36:54 pm

Ce cadou fericit!

am reusit si noi in sfarsit sa trimitem coleta le la biserica noastra din port Coquitlam.Am tot incercat si eu sa ii sun si nimeni nu raspundea.Dumnezeu sa ii ajute sa iasa totul cu bine !
Moni

Reply
Ana
12/23/2009 12:40:02 pm

Doamne ajuta sa treaca cu bine de operatie si sa se intoarca sanatosi acasa. Dzeu sa i aiba in paza lui.
Sarbatori frumoase Codruta, Adrian, Alex si Mihaita.

Reply
moni
1/3/2010 05:42:47 am

,maine e ziua cea mare Doamne da sa merga totul bine si sa auzim vesti bune pe sapt ce vine :))))
moni

Reply
horea
1/3/2010 11:52:49 am

se pare ca Dumnezeu are planuri cu noi, si le randuieste in felul Lui!!!!...s-a gasit alt donator mai compatibil decat originalul, si anuma al unui bebelus care se afla in moarte clinica, ne rugam ca DUMNEZEU SA FIE ALATURI DE FAMILIA INDURERATA!!!.......operatia se pare ca se va desfasura in noaptea aceasta!!! Dumnezeu sa-i calauzeasca drumul sa-i faca somnul ushor si sa ni-l readuca intre noi, sanatos!!! Doamne Ajuta!!

Reply
horia
1/4/2010 12:45:17 am

....buna din nou! ...se pare ca operatia a fost o reusita!!! Doctorii au sustinut o operatie de 8 ore si jumatate care consta in scoaterea ficatului bolnav, introducerea celui sanatos si toate legaturile vasculare aferente......DUMNEZEU ESTE CU ADEVARAT MARE!!!, fara voia Lui nu am fi putut merge inainte!!! VA MULTUMIM DIN SUFLET CELORA CARE ATI FOST CU NOI DE-ALUNGUL DRUMULUI, CELORA CARE NU NE-AU UITAT!!! de asemenea nu putem sa nu ne rugam pentru sufletele indurerate ale familiei care si-a pierdut pruncul, datorita caruia putem sa ne bucuram de Alexandru si de MARIA LUI DUMNEZEU!!! AMIN!!!

Reply
moni
1/5/2010 03:41:20 pm

Vai oameni buni ca stateam aici ca pe ace, urmaream blogul mai rau decat telenovelele.Mi-am revenit in sfarsit din plans :)))))
Dumnezeu sa-l ia la el pe micutul copil care l-a salvat pe Alex si sa ii binecuvanteze pe parintii lui.Sa pastrati toate postingurile astea de pe blog pt Alex- cand creste mare sa vada cum am stat cu totii pana in ultimul moment cu speranta in suflet si cum a fost salvat ca prin miracol.Doamne da ca recovery-ul sa fie usor si rapid.
Moni

Reply
moni
1/5/2010 03:44:03 pm

Horea, mersi ca te gandesti la noi si ne tii la curent.Sa stii ca o comunitate intreaga aici in Canada se roaga pt voi si vor fi atat de happy sa auda vestea:)))

Reply
Horea
1/7/2010 08:22:31 am

Dumnezeu sa primeasca rugaciunile tuturor parintilor indurerati pentru pruncii lor! El este minunea, speranta, alinarea si fericirea fara limite!!!
Va ramanem recunoscatori pentru rugaciunile inspre Tatal tuturor, si pentru ca ati fost alaturi de noi!!!!!!! Pentru noi este intr-adevar o minune cereasca... Suntem alaturi de sufletele parintilor indurerati care si-au pierdut ingerasul si ne rugam pentru ca dumnezeu sa-i dea un loc de cinste in gradina lui....
Alex va sti absolut totul prin cat au trecut atatia oameni pentru el, si intr-o zi va intelege ca viata care o va trai este una binecuvantata de catre Dumnezeu! Vom avea grija de asta, Va suntem datori...

Sa auzim de bine.

Reply
moni
1/31/2010 05:10:04 am

Cum se simte Alex?A ajuns acasa familia?

Reply
Adina
2/6/2010 06:13:51 pm

Abia azi am aflat povestea lui Alex.Si m-am bucurat enorm cand am vazut postul din noutati de joi.Si pozele.Arata extraordinar.Ma bucur enorm ca e totul bine.Si sunt sigura ca va fi asa si peste 6 saptamani si peste 6 luni si toata viata de acum inainte.
Va imbratisam cu drag si va dorim multa multa sanatate si de acum incolo.
Adina si Cristinica(1 an si 7 luni)

Reply
Horea
3/13/2010 04:20:11 am

Buna, din nou

...m-am gandit intr-una din zilele trecute ce s-a intamplat cu siteul acesta, atat de fregventat acu' cateva luni de zile in urma, si am zis sa-l mai sterg putin de praf cu unele randuri....
Ii multumim Lui Dumnezeu, pentru absolut tot prin cate ne-a dus, indrumat, aratat si invatat, caci fara de El noi, toti si toate sunt fara de valoare....
Deja au trecut putin peste 3 luni de zile calendaristice, si Alexandru este foarte bine, daca pot sa spun asa din punctul de vedere al unuia care vede toate de la o oarecare "distanta"....
Nu pot si nu vreau sa nu-mi amintesc de toate acele momente grele in care au fost parintii lui si restul familiilor...si prin asta va multumim Dumneavoastra dragi oameni, care ati ajutat cum ati putut!!! ...unii cu rugaciuni altii cu bani, altii cu o vorba buna sau altii cu un gand bun....fara Dumneavoastra nu am fi reusit sa trecem peste momentele de incercare...recunostinta noastra nu are limite si nu avem decat unele poze sa va putem multumi pentru ceea ce ati facut, iar lumina din ochii lui Alex sa va fie rasplata in ceruri....
...de acuma in colo viata o sa isi reintre in fagasul normal, cu bune si cu mai putin bune(Mihai, fratele mai mare al lui Alex, l-a muscat pe acesta de manuta, in joaca....stiti bine cum e ca si noi am fost copii)...iar datoria noastra de a ii multumi Lui Dumnezeu nu se va sfarsi decat cu noi....
VA RAMANEM PROFUND RECUNOSCATORI PENTRU TOT DRAGII NOSTRII!!!!!

...DOAMNE AJUTA!!!

Sambata, 13 Martie, 2010

Reply
moni
5/5/2010 05:47:04 am

Horea, mersi de update.Ma bucur ca totul e bine!!!! Multa sanatate in continuare :))))

Reply



Leave a Reply.